среда, 12 июня 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія

У цьому модулі з'ясували, що
  •  оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
  • корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання: обмежити кількість критеріїв до необхідних; переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; продумувати порядок критеріїв. 
  • Поділилися прикладами учнівських робіт;
  • Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання; 
  • Проаналізували те, як учні самі проводять оцінювання; 
  • Доопрацювали плани оцінювання; 
  •  Створили форми для підсумкового оцінювання;
  • Переглянули та оцінилиь приклади учнівських робіт; 
Хотілося б зупинитися більш детально на питанні: "Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?"

Комментариев нет:

Отправить комментарий