среда, 12 июня 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль дав змогу мені
  • обговорити створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; 
  •  обговорять, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; 
  • проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 
  • створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; 
  • створити інструменти для підсумкового оцінювання;
  • створити навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; 
Також внесли зміни в План вивчення теми;
Більш детально в подальшому хотілося б зупинитися на наступних питаннях: "Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?", "Як я можу враховувати навчальні потреби різних учнів?".

Комментариев нет:

Отправить комментарий